3RK TOTALLØSNING

I forbindelse med erhvervsflytning tilbyder vi 3RK Totalløsning, som består af

  • projektledelse
  • håndtering af inventar
  • rømning og rengøring af domicil
  • flytning af de møbler som ønskes genanvendt på det nye domicil
  • levering og montering af de nye møbler
  • håndtering af møbler som ønskes solgt eller doneret

Slip besværet – vi tager os af alt

  • vi flytter møbler og andet inventar fra det gamle domicil
  • vi aftager de overskydende møbler og flytter resten til det nye domicil
  • vi afleverer lokalerne rømmet og rengjort præcis som I ønsker det
  • vi afholder domicilsalg, hvor interne og eksterne kunder får mulighed for at købe møbler til gode priser inden vi henter dem hjem – det kan evt. kombineres med personalesalg, hvor de ansatte får specialpriser
  • vi tilbyder nye møbler til det nye domicil fra et bredt sortiment af kvalitetsmøbler til skarpe priser – både brugte og nyproducerede møbler
  • de møbler som vi ikke har kunder til bliver doneret til velgørende formål – resten genanvendes på bæredygtig vis

Dine fordele hos 3R Kontor

  • fordi du får en kontaktperson som er med i hele processen og som har solid erfaring med totalløsninger der omfatter rømning, flytning, levering af nye møbler og domicilsalg
  • unik adgang til specialaftaler med vores samarbejdspartner Holmris Designbrokers, den stærkeste og bredeste leverandør af møbler og indretningsløsninger til det profesionelle marked med blandt andet elektronik fra LINAK, verdens største leverandør af aktuatorer.
  • genbrug af inventar enten som direkte gensalg, via upcycling, som donation eller genanvendelse til spånplader

3RK Totalløsning sikrer din virksomhed den bedste løsning

erhvervsflytning
  • nem og hurtig, fordi vi varetager alle opgaver og koordinering i forhold til rømning, håndtering af eksisterende inventar uanset det skal sælges, genanvendes, bortskaffes, doneres eller flyttes til nye lokaler, levering og montering af nye møbler – samt varetagelse af eventuelt domicilsalg
  • billigere fordi vi ser en værdi i brugte kvalitets møbler og derfor betaler for disse – foruden et tæt samarbejde med flere af Danmarks største leverandører inden for feltet relocation
  • gavner miljøet, fordi vi upcycler de møbler, som vi køber med henblik på videresalg, mens de øvrige nedbrydes miljømæssigt forsvarligt
  • Støtter velgørende formål, idet møbler som ikke kan genanvendes doneres til velgørende formål
  • Styrker jeres CSR (Corporate Social Responsibility) som kan bidrage til positiv omtale af jeres virksomhed